lördag 9 februari 2008

besök i valplådan

Idag började vi dagen med att åka ut till klubben och träna lite. Jag körde igenom momenten i 2:an och var noga med att tänka på det Lotta sagt om hur jag ska belöna och även teknikerna för att lära in tex rutan. Jag jobbade ganska länge med fotgåendet och efter att försökt ploga de första 5 minutrarna så jobbade hon sig in i rätt position och jag kunde belöna henne. Sedan gick det bättre och bättre och det känns som om poletten börjar trilla ned för henne. Rutan gick riktigt bra och även de andra momenten var jag nöjd med. Imorgon täkte jag åka ut till Väsby och träna så att hon har varit där i alla fall 1 gång innan det är dags för tävlingen.

Efter träningen åkte jag iväg och hälsade på hos valparna. Dom är 12 dagar idag och suuuuupersöta.

Inga kommentarer: