lördag 6 december 2008

Ammi upptäcker att det finns bäbisar :)

Idag tog vi en lång promenad på för middagen och jag hade med mig dummiesar så vi tränade närsök, linjetag och stoppsignal. Det gick jättebra, Ammi lyssnade fint på pipan och på stoppsignalen vände hon på en femöring!!!

Sedan bar det av hemmåt för att byta kläder innan vi begav oss till min syster för att beskåda mitt senaste syskonbarn - Emrick 2 veckor :). Vi har varit där många gånger förut och min syster har redan sedan tidigare en flicka (Irma) som nu är 3 år gammal och som fullkomligt avgudar Ammi. Varenda gång vi är där så springer Irma och jagar Ammi och ska klappa på henne och sova med henne. Ammi tar det hela med ro och accepterar att Irma vill vara uppi henne hela tiden men är inte så intresserad av Irma egentligen. Men idag så var första gången som Ammi träffade ett så litet barn och hon vart helt fascinerad.

VAD ÄR DETTA FÖR LITEN GREJ????


MEN - HAN ÄR JU ALLDELES SKITIG I ÖRONEN - BÄST ATT FIXA TILL DET!!!


Är inte lika säker på att Emrick var lika fascinerad - han verkade inte uppskatta örontvätten överdrivet mycket :).