fredag 26 december 2008

så var julen över

och nu är det full fart mot nyår som gäller :). Jag jobbade ända tom den 23:e, men nu har jag ledigt och behöver inte vara tillbaka på jobbet förren den 7:e. Det har blivit en del hundträning de senaste dagarna, framförallt lydnad. Jag har putsat på momenten i 3:an och det ser riktigt bra ut. Det jag håller på med nu är att skala bort belöningar för att göra henne mer uthållig. Min förhoppning är att Ammi ska börja löpa snart så att jag kan planera in en tävling och jag har börjat titta lite smått på vad det finns för tävlingar i Stockholmsområdet i februari. Det vore så skönt om vi kunde klara av 3:an så kan jag fokusera helt och hållet på momenten i Eliten. Jag ska sätta mig ned här i dagarna och fundera lite på vilka mål jag ska sätta för 2009.

Förutom hundträning så tänkte jag hinna med att tapetsera om i sovrummet oxå, så idag bär det iväg för att köpa lite spackel, tapetklister mm. mm.

Inga kommentarer: