lördag 18 oktober 2008

fokus.....

Jag har provat att starta Ammi på några LKL3 tävlingar nu i höst och insett att det som fattas just nu för att vi ska lyckas ta ett 1:a pris är fokus och koncentration. Ammi är jättepositiv, har bra attityd men håller inte ihop hela programmet vilket gör att vi alltid nollar minst 1 moment. Så nu blir det till att fundera på hur jag ska träna upp koncentrationen så att den håller ett helt program innan jag startar igen. För att gör det lite roligare för oss så tänker jag oxå börja med momenten i eliten.

Idag vill jag passa på att gratulera Monica och Izor som gjorde en jättefin start i LKL1 och hade dom inte haft en snöplig nolla i läggande under gång så hade 1:a priset suttit där. Nu blev det ett 2:a pris med 157,5p. JÄTTEFINT jobbat, nästa gång så sitter 1:an.

Nedan är några kort från min och Ammis starter i LKL3. Kolla in svansföringen :P.



Det är svårt att hålla metallapport och springa samtidigt....



Så många häftiga pinnar att välja mellan, undrar vilken jag ska ta .......???



Och när man är klar så får man leka med favvobollen :)

Inga kommentarer: