lördag 12 januari 2008

Styrelsemöte

Idag har jag varit på tollarklubbens styrelsemöte hela dagen (sitter som JUM-ansvarig). Det var sista styrelsemötet för mig eftersom jag kommer att avgå, min tid räcker inte till heltidsjobb, träna hund seriöst och att i år vara ansvarig för jakten på specialen. Jag hoppas verkligen att det kommer in någon som kanske har lite mer energi att lägga ned på styrelsearbetet än jag har haft.
Eftersom jag varit borta hela dagen och hundarna varit hos en kompis så har dom inte blivit så aktiverade så imorgon blir det till att köra ett ordentligt pass. Får se vad jag hittar på, men funderingarna går mot att åka ut till klubben och köra igenom LKL2 med Ammi och Eliten med Inka.

Bilen är hemma igen efter att ha varit på verkstad och tack och lov blev det inte riktigt så dyrt som jag hade befarat. Så nu är jag bilburen igen och väldigt tacksam över det, man inser inte riktigt hur beroende man är av sin bil innan man blir utan den.

Inga kommentarer: