lördag 16 augusti 2008

bara en vecka kvar

Nu är det bara nästa vecka kvar på semestern och sedan måste jag börja jobba igen. Jobbar 1 vecka på gamla jobbet och sedan börjar jag på nya :). Ser verkligen fram emot att börja på nytt jobb!!!

Idag har vi haft besök ute i stugan så det blev inte så mycket träning. Jag körde stopp-träning på promenaden - kalladen in henne - gav stå-kommando och kastade bollen. Jag tycker nämligen att hon börjat få dålig teknik och börjat ta för många steg på ställandet på inkallning med ställande och läggande så jag tänkte se om jag kunde få bättre ställande med lite teknikträning. Och mycket riktigt så funkade det bra, efter att ha kört på det viset ca 10 ggr så provade jag att lägga bollen bakom henne och köra en inkallning med ställande och hon gjorde då ett kanonställande. Jag ska fortsätta träna lite på det här viset så får vi se vad om jag kan få till det.

Inga kommentarer: